בנק מזרחי טפחות החליט לקדם פרויקט דגל קהילתי למען אוכלוסיית אנשים עם צרכים מיוחדים. הפרויקט, שנקרא "ערך מוסף", כלל הפקת מדריך ראשון מסוגו, המרכז מידע ומתאר את המוצרים המיוצרים על ידי עמותות וארגונים באמצעות אנשים בעלי צרכים מיוחדים. זאת הן כאמצעי לקיום הארגונים והן למטרות שיקום והקניית כישורי חיים לאוכלוסיות אלו. מדריך "ערך מוסף" הוא פרי שיתוף פעולה בין שני גופים עסקיים מובילים בארץ – בנק מזרחי טפחות וחברת דפי זהב. בעזרת המדריך יכול הציבור ובעיקר מקבלי החלטות בארגונים עסקיים, לבצע רכישות מוצרים מתוך המדריך לקראת חגים ובמהלך השנה. כך מהווה המדריך אפיק שיווקי חשוב עבור אלפי ארגונים ועמותות ברחבי הארץ. בהמשך לחוברת, הוקם אתר אינטרנט ולאחריו אף נפתחה חנות בדיזינגוף סנטר.
חברת Good Vision סייעה לבנק מזרחי טפחות בגיבוש הרעיון לפרויקט ובהוצאתו לפועל.