החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי השיקה קוד אתי חדש אשר נכתב בסיוע Good Vision.
פרויקט גיבוש קוד אתי כולל שני שלבים:
- אבחון ואיסוף מידע
- התנעה – קביעת מטרות וגבולות הפעילות.
- איסוף ועיבוד החומרים הקיימים (ערכי החברה, רגולציה בינ"ל ומקומית, מסרים שיווקיים וכד') ובחינתם
- בחינת פערים בקוד האתי הקיים
- ראיונות עם עובדים, מנהלים, ספקים ולקוחות
- בנצ'מארק עם חברות מקבילות בארץ ובחול'
- ליווי צוות ההיגוי בתהליכי קבלת ההחלטות ועיבוד התכנים שעולים במהלך התהליך
- עיבוד, גיבוש וכתיבת טיוטת קוד אתי
- איסוף ניתוח ועיבוד התכנים שנאספו
- הצעת ערכים מובילים לצוות ההיגוי
- בדיקת הלימה עם האסטרטגיה העסקית, ערכי מותג, פעילות בתחום הסביבה, תקנים מקובלים בארץ ובעולם כגון: תו תקן ישראלי, דירוג מעלה, GRI, Global Compact וכו'
- גיבוש טיוטה ראשונה של קוד אתי לצוות ההיגוי
לחצו כאן לקריאת הקוד האתי של החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי